флэшбеки в тему http://vybor.ua/article/referendum/ochko-ili-dvadcat-odin-god-spustya.html
…или еще череда флэшбэков на тему Украина-2012, затонированных под сепию и
претендующих на пост-апокалиптические зарисовки: вокзал какого-то безымянного
городишка, фасад разрушен, куча битого кирпича у входа, рядом на клумбе, не
проявляя никакого стеснения, мирно пасутся три славных козочки, досматриваемые
дядей Ваней (Петей, Васей) в стеганых штанах военного образца; неожиданно из
полуразрушенного здания вокзала выходит бодрая тетя-кондуктор в красной
телогрейке и грузно движется в сторону невесть откуда взявшегося тут автобуса
дальнего следования; «Иванэ! (Пэтрэ, Васылю!) Прыбэры одсюда свойих киз, скико
тоби трэба казаты» - рече тетя в красной телогрейке, и необилеченным пассажирам
из автобуса дальнего следования становится вдруг очень тоскливо; они понимают,
что их судьба неизбежна, понуро выходят и грустно движутся в сторону касс, дабы
законопослушным способом приоб
... Читати далі »
Днями уві сні бавлюся з маленьким хлопчиком. Він сміється, пустує, перевертається через голову. А я ненавмисно його раню гострими краями іграшки. Він плаче, я беру його на руки, притискаю до грудей, гладжу йому спинку. - Ну чому мені так не щастить? - заливається він сльозами. Я його гладжу і теж плачу. Від цього і просинаюся.
24-25 грудня приснився сон, який вразив. Я прийшла провідати кімнату у гуртожитку, відкриваю двері і бачу на підвіконні механічну ляльку чоловічої статі, яку я там залишила, коли була останнього разу. Лялька змінила позу і на її обличчі - біль і страждання. Механічний чоловічок розповів, як він ДОВГО чекав мене, багато днів, стоячи на підвіконні і дивлячись у вікно. - Я більше тебе не залишу, говорю я і забираю його з собою до квартири. - Краще вже тоді мене демонтувати та скласти до коробки, аніж так жити - весь час чекати - додає чоловічок. Я його беру, і в мені звучить така думка - ти завжди залишишся для мене маленьким (хоча це іграшкова копія дорослого чоловіка). Потім з’являється ще думка про коробку від ляльки - певно, треба взяти і коробку, щоб вони були у комплекті - а раптом коробка знадобиться? - Але для чого коробка - заперечую сама собі, - я ж не зб
... Читати далі »
Тижнів зо два тому - сон. Знову переспів мого
народження. Спускаюся до темного підвалу.Жиле приміщення.
Поряд – жінка, звати Надія. Обійшла по колу і тільки в одному місці знайшла аж
біля підлоги якусь невелику шпарину. Вжахнулася, бо зрозуміла, що через неї
мені ніколи не вибратись. Але потім почала підійматись дерев'яними східцями,
суціль обшитими шовком, червоним і синім, смугами, - і сходи, і поручні. Схоже
на пуповину, як я її запам’ятала – товстезний канат з переплутаними синіми та
червоними жилами. Нагорі побачила також вузьку вертикальн
... Читати далі »
Учора провела лекцію для геграфів. Сьогодні - фестиваль театрів.
Недавній спогад: їду на роботу, бачу через вікно автобуса - божевільний. Я його часто бачу по центральному бульвару. Переважно у військовій формі любить марширувати. А це стояв і диригував усім навколо. І все навколо дійсно крутилося, жило, бігало, рухалося. Ану якби перестав? Хто би тоді керував нашим світом? А ми ж нічого навіть не знаємо про це... Зупинись він на хвилинку...
НАСИЛЛЯ: ПОДОЛАТИ НЕ МОЖНА ДОПУСТИТИ: ПОСТАВ РОЗДІЛОВИЙ ЗНАК
25 січня 2011 року пройшов обласний семінар для практичних психологів ЗНЗ та ПТНЗ області на тему: «Подолання жорстокості та насильства в освітньому середовищі: психологічні аспекти». Учасників – 31 особа. Питання, що розглядалися: 1. Проблема жорстокого поводження та насильства над дітьми у шкільному середовищі; структурування роботи за основними напрямками роботи практичного психолога; Л.В.Жеребньова, завідувач ОЦППСР. 2. Питання дотримання педагогічними працівниками вимог законодавства щодо забезпечення захисту прав дітей від будь-яких форм жорстокого поводження та насильства: робота в групах; Т.В.Войцях, методист-соціальний педагог ОЦППСР. 3. Сучасні психолого-педагогічні підходи в роботі навчального закладу та працівників психологічної служби у випадках скоєння насильства та жорстокого поводження з дітьми: алгоритм роботи з проблемою на основі 5-тикрокової моделі; Т.Б.Артеменко, методист-практичний психолог ОЦППСР, Л.В.Жеребньова. 4. Опрацювання алгоритму дій педагогічних працівни
... Читати далі »
Напередодні групи сон, де я і ще хтось поряд ідемо по вулиці і зустрічаємо трьох негритянок, дуже схожих між собою, як близнюки, одягнутих у якийсь лілово-рожевий легкий одяг. На вулиці літо, одяг у них короткий, і в одної якийсь аж недбалий – схожі на чоловічі шорти, видно, що трохи завеликі, і тому підвернуті на талії, але це її не псує, я подумала, що так, навіть, досить сміливо. Дуже коротко підстрижені, а зачіски зроблені у вигляді якогось орнаменту. Одна з них підходить, бере мене за пальці та промовляє до мене повільно: «Мене звати Ньаньа». Я перепитую: «Нана?». Вона посміхається, і я відчуваю, що, мабуть, якось не так повторила її ім'я. І ще неподалік я помічаю хлопчика років 7-8-ми, русявого, теж легко одягненого. І тільки через три дні, читаючи автобіографію Юнга, я натикаюся на санскритське ім'я Бога, яке звучить «Na Na», що значить «ні те, ні те». У неоплатонічній та індуїстській традиції Бога виводили через те, чим він не є, тобто, Бог є «не те, і не те». Юнг говорить
... Читати далі »
Сьогодні я отримала свій сертифікат про статус консультанта у напрямку позитивної психотерапії.
"І як той, що ранить, ранить себе сам, точно так цілитель зцілює себе сам" (Юнг К.Г. Дух и жизнь. Сборник. Пер. с нем. - М:Практика, 1996. - 560 с. - С.222.)
Провела другу пару "Подолання насилля у шкільному середовищі" у вчителів географії. Розглядали ескалатор конфлікту, "Ти" та "Я"-повідомлення, ситуації з практики, трикутник "Жертва-Насильник-Рятівник", алгоритм дії педпрацівника при виникненні ситуації, пов"язаної з насиллям.